all the right friends in all the right places



har haft några riktigt sköna dagar på landet med mamma och pappa. ätit gott, solat, pratat massor och myst. bara lyssnat till ljudet av fågelkvitter, trädens susande och ljudet av sommarprat på radion. helt underbart och det gav mig en massa ny energi.

nu är jag hemma i åby igen, har hängt med syster idag och solat till från (därav bikinin och jeansshortsen som jag gått omkring i hela dan) och det är 28 grader i skuggan utomhus. puh. tagit ett antal breathers inomhus idag om vi säger så ..

inväntar nu ett gäng sköna brudar för grillning följt av jordgubbar här hemma hos mig.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh tack vad snällt!



JA JAG VET! Verkligen precis när man fick förhoppningar om att det äntligen skulle bli Olivia och Peter så fastnar hon där borta. Haha jag hatar när man måste jobba eller något dagen efter men man vill bara sitta hela natten och kolla haha. Ja åh att hon blev gravid. Nej asså dom har ju sex och sånt när han tror att det är den riktiga Olivia. Sen när hon åker hem till sin sida så får hon veta att hon är gravid. Jag tror inte att Peter vet om att han har en son, minns inte riktigt.



Han är typ lite kär i den andra Olivia och har lite svårt när den riktiga kommer tillbaka. Men dom löste det tillslut har jag för mig! Haha ja det är sjukt mkt som händer i säsong 3. Och det är en ganska stor cliffhanger efter ett väldigt rörigt sista avsnitt! Hoppas du kan kolla massa ikväll också efter jobbet;)

2011-06-06 @ 10:38:24
URL: http://tvtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0