dag 01 - presentera dig själv



jag heter joline och fyller 21 om två veckor. jag är från norrköping i sverige och har bott med min mamma och pappa de senaste åren när jag inte bott utomlands. jag är minst i syskonskaran, där en fin syster och bror också ingår. jag ska bli moster i mitten av augusti och jag längtar så jag spricker!

jag gick samhäll på gymnasiet, hade en rolig gymnasietid och gick ut med väldigt bra betyg som jag äntligen ska göra lite nytta av, haha. under de två åren sedan jag tog studenten har jag varit i australien ett halvår, jobbat massor, rest och bor nu i london sedan november -10. jag flyttar dock hem till sverige om en månad för att börja plugga och det ska bli väldigt skönt att slå sig ner efter att sammanlagt bott utomlands i 14 månader (räknade jag ut häromdan) i tre olika världsdelar.

jag skulle beskriva mig själv som väldigt bubblig, utåtriktad och glad och jag är en första gradens känslomänniska. när jag är glad skrattar jag, när jag är ledsen gråter jag och när någon gör mig förbannad ryter jag ifrån. jag står upp för det jag tycker och tror (vilket är och har varit ett enormt irritationsmoment för många) och försvarar mina nära och kära om någon skulle behandla dom illa.

jag är pinsamt dålig på nutida musik, trots att jag är musikalisk, sjunger och har gått i musikklass men har stenkoll på filmer och är riktigt vass i köket. jag är väldigt självständig och trivs bra på egen hand men kommer alltid att vända mig till mina föräldrar när jag har ett problem eller behöver prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0