helg

var som sagt på oxford st i lördags med malin och amanda efter att jag hade jobbat i några timmar hos en annan familj. jag hittade en väska på topshop och ett par svarta kilklackar, provade några grymt snygga linnekavajer men kunde inte bestämma mig så det blev inget köp.

det blev ingen utgång på kvällen sen för kom liksom på att jag skulle upp tidigt på söndagen. vi stannade kvar inne i stan och gick på bio på prince charles cinema och såg win win.

i söndags var jag i oxford med linnea och det regnade, regnade, regnade och regnade. och blåste. men fint var det. kollade in massa olika college och tog oss runt bäst vi kunde innan vi tog bussen tillbaka till london vid fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0