midsommar





två bilder från midsommar, kommer inte ihåg när jag sist hade så roligt! började med en cider på puben där cassie och kirstie jobbar uppe vid oxford st, sen tog vi oss ner till hyde park och mötte upp ett gäng svenskar för festligheter hela dagen lång. det var väl ett tusental svenskar där och en midsommarstång mitt i allting. vi åt sillunch, drack snaps, dansade runt midsommarstången och njöt av värmen som faktiskt kom. sammanlagt satt vi där i över sju timmar, haha. sen åkte vi lite cykeltaxi runt london och hade lock-in på cassie och kirstie's pub. dans på bardisken och alldeles för många krossade glas är bland annat inkluderade i den historian ...

i söndags träffade jag sanna och jess för sol&bad vid hampsted heath, helt underbart. sen gick jag och jess och åt middag på fina café rouge i highgate och sen traskade vi ner till crouch end och åt italiensk glass på rileys.

härlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0