midsommarafton

4730245666_dffb9c45d9_z_large

lite passande bild kände jag. mest för att inlägg utan bilder är så himla tråkiga.

har varit hos sanna största delen av denna dag, vi gjorde våra midsommarkransar till imorgon vilket gick förvånansvärt bra. gjorde min med björkris, vita och gula blommor som jag inte kan nämna vid namn, haha. prästkragar och smörblommor var det definitivt inte i alla fall ..

sen bakade vi jordgubbstårta med vit chokladmousse, jordgubbssylt, jordgubbar och grädde. det började bra, blev väldigt ostadigt på mitten och slutade bra igen haha.

var en sväng på boots sen och köpte lite smink med tanke på att jag glömde ganska mycket smink på en efterfest för hur länge sen som helst och hankat mig fram med det jag har. det var behövligt!

hemma nu, ska skypa med min familj och hela midsommargänget hemma i sverige och sen sitter jag barnvakt ikväll, ska bara laga något tror jag och börja kolla på tredje säsongen av supernatural. two down, four to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0