they say this lasts forever, that's just what i'm afraid of

regnet bara öser ner och har gjort så hela morgonen. var lite av en kamp att få katie till skolan, med billy i släptåg. såklart har hon en skolresa till kew gardens idag, mysigt i detta väder.

i tisdags var jag på goodbyedinner för malin med henne, lina, ania och sue. vi var på ask i muswell hill och gick till o'neills sen. det var hemskt sorgligt och även om jag vet att jag kommer träffa henne i augusti när jag flyttar till örebro så fälldes det en och annan tår .. min bästa, längsta kompis här bor inte i london längre. skumt. vi kommer aldrig ha detta liv tillsammans igen. usch.

igårkväll träffade jag jess, jag hade massor med överskottsenergi så vi gick en långpromenad genom highgate till hampsted heath och parliament hill (mamma och pappa, den stora kullen vi var på där man hade jättefin utsikt över london) och tillbaka och förbi fina puben the flask i highgate.

idag är min sista jobbdag för veckan, vilket känns skönt. dock har vi så himla trist väder så jag tar mig nog inte för allför mycket i helgen. imorgon ska jag och jessica i alla fall på museum, v & a och natural history museum i kensington och jag vill hinna med en sväng till marc by marc jacobs också. sen ska vi äta och dricka på the flask på kvällen och gå ut i east.

jag och billy ska bara ha mysdag idag, vi tittar på nya narnia nu och ska baka chocolate chip cookies sen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan trösta dig med att här hemma bara ööser regnet ner.Ha det bäst

POK// mamma

2011-06-17 @ 09:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0