23:23

alltså sorry mamma och pappa men det här med en vit månad gick inte så bra. haha.

malin och jag klubbade på regent st igår, närmare bestämt på cucko. vet inte vart jag börjar beskriva kvällen alltså. det var galet och fruktansvärt roligt. slutade med stjärnskådning från ett tak och två timmars sömn. tog mig till borough market från primrose hill imorse för att möta upp jess och amanda men alltså det gick ju inte så bra. otippat värre. varför lär jag mig aldrig att sluta planera grejer dan efter att man gått ut?! puckat.  

vi var på efterfest hos några killar som bor granne med tim burton. han bodde i värsta huset. inte jättekonstigt i och för sig. gud vad jag svamlar. i alla fall - dom ser både honom och helena bonham carter titt som tätt tydligen. starstruck, javisst.

min lediga fredagskväll blev det inte så mycket med av naturliga orsaker haha. sov bort hela eftermiddagen och ägnade kvällen åt take-aways och en film i pyjamas och morgonrock. that's how i roll.


Kommentarer
Postat av: Petra

sv: haha håller verkligen med allt i det du säger! Ja jag vägrar tro att det är Ian för att det är så förutsägbart liksom, jag har ju alltid trott att det är Melissa och han skyddar henne liksom. Men det är ju omöjligt att säga i denna serien haha. Ja asså det var verkligen fult egentligen att Lucas hämta Caleb, visst gulligt, men ofta man bara åker och letar upp någon så i en främmande stad? Ja Ezra och Arias bråk va så löjligt och dom borde ha fortsatt eller åtminstonde visat att Aria ignorerade hans samtal eller någit, tänkte också p att det var fult att hon va på den "Festen".



När Ian sa så till "A" trodde jag verkligen det var Toby som kom för att rädda henne. Men tydligen inte, eller kanske;) Ja det kanske hon gjorde, fast liksom han hängde i det snöret, inte hur lätt som helst att bära en död kropp och Spencer och tjejerna satt ju kvar där ett tag. Fast skummare saker har hänt ;) Ja herregud det finns massa att säga. Ska bli intressant att se ifall Ian är död eller inte. Jag hoppas inte det!

2011-03-22 @ 20:33:46
URL: http://tvtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0