all i can do is keep breathing

Tumblr_leuvqd6tak1qet1vyo1_500_large

bara inte en bra vecka. häromkvällen grät jag över något jag inte gråtit över på flera veckor och jag blir så ledsen över att det fortfarande gör ont och att jag fortfarande tänker på det.

allt som har kunnat gå fel den här veckan har gått fel. inget har gått som det ska. jag har på tok för mycket negativ energi i mitt liv just nu och jag mår inte bra av det.

otroligt mycket hemlängtan. frågan är om det är värt att åka hem när det är så jobbigt att åka tillbaka. svaret på den frågan är självklart men jag kan inte låta bli att undra.

hemlängtan, ont i hjärtat, negativ energi och missförstånd. så kan de senaste dagarna summeras.

och för att toppa det så kallade billy's förskolefröken mig för den gamla au-pairens namn idag. jag har ju bara varit här i fyra månader, liksom.

kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0