fall seven times, stand up eight




malin tycker också att jag har haft en jobbig vecka.

jag vetefasen varför karma har bestämt sig för att ge igen just nu. sen jag kom tillbaka till london har det bara hänt grej efter grej efter grej. jag har nog aldrig varit så här fysiskt och psykiskt utmattad på samma gång någonsin i mitt liv. jag har varit tvungen att säga till kompisar och familj som ringt den här veckan att jag inte orkat prata och varit otrevlig mot folk för att jag inte ens kunnat uppbåda energi nog att vara mitt vanliga glada, positiva jag. när billy's bokhylla totalt föll isär idag och det bara blev värre och värre när jag försökte laga den så var jag väldigt nära att bara sätta mig ner på golvet och gråta. fy fan.

men nu tar jag helg i alla fall. alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0