it's as if the whole wide world is my stage



underbar helg! var i notting hill och på portobello road market i lördags med andrea, kathi och linnea och så satt jag barnvakt på kvällen, malin kom över och så lagade vi mat och gjorde crepes med nutella och banan till efterrätt. mumma.

i söndags mötte jag upp amanda, en svensk tjej jag inte träffat förut, på trafalgar square. vi gick och åt lunch på ett av mina absoluta favorithak inne i stan, fire and stone i covent garden. jag hade dessutom mitt tastecard så vi fick 50 % på hela notan, inte helt fel! mätta och nöjda vandrade vi längs white hall, förbi 10 downing st, ner till big ben. tog lite kort och sedan gick vi genom underbara st jame's park där påskliljor och körsbärsträd blommade, till buckingham palace. drottningen var hemma!

tog min direktbuss från trafalgar square hem sen, skönt! åt thai till middag som james lagat och sen var jag hos mirjeta och kollade på film och åt choklad. det var en trött tjej som gick hem från mirjeta's vid 11-snåret ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0