L.I.F.E.I.S.G.O.O.D.

ikea







hampstead heath










i lördags förra helgen var jag först på ikea med tjejerna och sen åkte vi till hampstead heath för att det var helt soligt och underbart. vi köpte glass, låg i solen på filtar och slumrade till lite. vårens första parkhäng!

på kvällen satt jag barnvakt och fick även feber, vilket däckade mig hela söndag och måndag. väldigt tråkigt, skulle lunchat i hyde park på söndagen men det är sånt som händer.

vi har haft londons varmaste dagar för året här nu i veckan, 17 grader i skuggan igår och lika varmt idag. jag går utan jacka och i ballerinas och fryser inte det minsta. så otroligt skönt så jag vet knappt vart jag ska ta vägen.

idag har jag varit i parken och haft picnic med andrea, mirjeta, kathi och våra kids. tror knappast jag behöver nämna hur fint det var. jag och billy är inne och relaxar lite nu, han är helt slut efter att ha sprungit omkring som en galning i parken hela förmiddagen.

nu jobbar jag bara några timmar till och sen har jag helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0