robyn @ roundhouse





















hej från en trött men väldigt nöjd tjej.

igår var jag och jess och kollade på robyn @ roundhouse i camden och kan jag säga annat än att det var epic?! hon öppnade med time machine och körde hit efter hit. fembot, dancing on my own, call your girlfriend, cobra style, indestructible, don't fucking tell me what to do, love kills. väntade och väntade på get myself together och hang with me men hon spelade inte dom tyvärr. tydligen hade hon haft en halsinfektion så hon var inte säker på att hon skulle kunna spela. i vilket fall, det var helt galet bra, tog av mig mina klackar efter ett tag för att jag hade så ont i fötterna av allt hoppande haha.

vi hade planerat utgång efteråt men torsdagar i camden är tydligen inte mycket att hurra för. alla pubar och så hade ju öppet som vanligt men stängde vid 12 så det var inte så stor mening med att gå dit. vi tog en runda till the monarch i alla fall och sen strosade vi mest omkring och hoppades på att hitta nåt öppet ställe. till slut hamnade vi på camden head men hela atmosfären var bara väldigt low så det slutade med att vi bara tog en öl och sen tog bussen hem till jess.

var och käkade brunch i crouch end med jess förut och nu är jag bara hemma och är väldigt trött. har helt sjuk träningsvärk från när jag tränade med mirjeta i onsdags, sprang 5 km (duktig tjej!) och körde massa styrka så kan knappt gå nu.

ikväll blir det lugnt, häng hemma hos andrea ikväll med henne och mirjeta. lite mud-pie och dipp på det så har vi en helkväll .. haha. imorrn blir det brunch i notting hill och portobello road market med andrea och linnea, pepp! sen babysitting på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0