tell me something sweet to get me by

Tumblr_lgt9oqdpj41qcx28zo1_500_large

helt manic last couple of days alltså .. billy fick en allergireaktion igårmorse och utslag över hela kroppen och de har sedan kommit och gått under de senaste dagarna vilket ledde till att jag fick åka med honom till akuten idag när det blev som värst. stackars min baby, varit himla orolig för honom. han mår bra och är hemma nu i alla fall.

var på gymet en sväng idag i alla fall och sprang mina fem kilometer och sen var jag bara hemma ikväll och käkade indiskt med rachel och james, är så fruktansvärt trött så jag orkade inte med så mycket annat. 

nu ska jag kolla senaste avsnittet av glee och sedan sova, sova, sova.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0