tell them all i know now, shout it from the rooftops

Tumblr_lh5mtg9uzm1qb2frmo1_500_large

vi har haft några helt fantastiska dagar här i london med klarblå himmel, strålande sol och sköna temperaturer. men mest av allt - den helt magiska känslan av att snart, snart är det dags. jag har vaknat på morgonen av att ljuset har silat in genom gardinerna och det har inte varit fy skam kan jag säga. det har verkligen varit något med ljuset och dofterna de senaste dagarna. pratade om det med mirjeta och andrea och fick medhåll så det är inte bara jag som går och inbillar mig. de här dagarna har, temperaturerna till trots, känts som riktiga sommardagar.
 
bara känslan. doften av asfalt, nyklippt gräs och den där lätta dimman på morgonen. vi pratade om att det känns som när man är på semester nånstans vid medelhavet och traskar hem med skorna i handen mitt i natten, eller när man går upp tidigt på morgonen för att äta frukost innan man går till stranden och det fortfarande är lite kyligt.

så i förhoppning att vädret håller i sig har vi planerat en cykeltur runt london på lördag, ska bli jättemysigt. en sväng förbi scandikitchen för att inhandla semlor står också på schemat ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0