thank you for the pain, it made me raise the game

18368_large

varit på askasst humör hela veckan. haft jättemycket hemlängtan och mått sjukt dåligt över att jag inte är hemma med min syster och bebisen i hennes mage. det är ju nu jag ska vara hemma, nu jag ska vara hemma och åka och köpa glass till henne mitt i natten för att hon har cravings, bli irriterad på hennes humörsvängningar, fundera över namn och klämma och känna på magen i hopp om att känna pyret sparka.

men jag är inte hemma. jag är i london. och just nu suger det tyvärr och jag är jävligt irriterad. jag ska inte åka hem och kommer inte åka hem men det är tufft just nu. jag älskar london, mitt liv här och alla underbara människor men känner bara att min plats inte är här just nu. hoppas att det vänder snart och att jag bara har en ovanligt dålig vecka.

lite helguppdatering. utgång i torsdags som sagt, har ingen aning om vad jag gjorde i fredags på dan (men hur kass är jag) och middag i soho på kvällen. i lördags var jag inne i stan med linnea, melina, jessica och therese och hamnade mitt i kravallerna. kul. krossade fönster och röd, vit, blå färg överallt. har numera en poppigt blå färg på sulorna på mina ballerinas. vi käkade lunch på soho pizzeria, kollade lite tattoos på frith st tattoos och sen åkte jag hem. jobbade på kvällen, fina linnea var här och vi drack vin och tittade på little britain. sen drog jag till camden och dansade till nittiotals-hits på electric ballroom med melina och jessica.

hängde med malin i söndags. lagom ansträngande. haha. lunch på pizza bella, glass och sen gick vi till costa och satt där i några timmar och snackade. skönt. hon drar ju till new york imorrn. avundsjuk, jag?

var på ett spinningpass i måndagskväll med mirjeta och andrea. trodde jag skulle dö. men skönt var det. healthy life here i come. försöka går ju i alla fall. om inte annat måste jag väl se till att få valuta för pengarna jag betalar för gymet varje månad.

jobbar ikväll, ska kolla klart säsong 1 av 90210. nörd. imorrnkväll ska ida och jag till hoxton och dricka drinkar. det ska bli sjukt najs. kommer för övrigt bli en väldigt bra helg. ska boka tattoo och betala deposit och käka frozen yoghurt. nom nom.

bara drygt två veckor kvar tills mamma och pappa kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0