we don't waste no precious time







hej godingar!

satan vilken fullspäckad helg. är tröttare nu än vad jag var när jag slutade jobbet för veckan i torsdags. men så kan det gå ibland, har haft fruktansvärt roligt i alla fall.

i fredags var jag på gymet i evigheter med andrea och sen mötte jag upp jessica för lunch på giraffe i muswell hill. har behövt gå och toppa mitt slitna hår i evigheter och kände att jag ville ha en förändring så jag fick ett infall och gick och klippte mig i muswell hill. sjukt nöjd och så himla skönt att äntligen fått det klippt.

skulle suttit barnvakt i fredags men james hade massa jobb och skulle jobba hemma istället för att gå ut så jag fick ledigt! sånt gillar vi. jag var hos mirjeta ett tag och sen åkte jag och mötte upp ett gäng svenska brudar i camden för utgång. rolig kväll som vanligt som tyvärr inte slutade jättebra.

i lördags var det dags att fira malin så mötte upp henne, lina och ania för sushi i muswell hill vid noon. malin hade ägnat hela veckan ungefär åt att baka så efter lunchen gick vi hem till henne och drack champagne och åt semlor, kladdkaka och hallongrottor. hon hade gjort semlorna från scratch och till och med malt mandlar och gjort mandelmassan själv! galet imponerande.

sen gick vi en sväng till o'neills och drack vin. hann dock inte stanna jättelänge, åkte hem, gjorde mig i ordning och sen var det bara att tagga om för utgång med andrea och mirjeta. vi förfestade hos mirjeta, sabine var där ett tag också, och sen tog vi buss och tube till old st där vi mötte upp ett gäng killar vi känner från gymet. vi hängde vid old st ett tag och sen gick vi till brick lane en sväng också. vi var säkert en femton personer som hängde ihop när vi var som flest men slutade med fem haha. tog en taxi hem sen och jag var helt död när jag ramlade innanför tröskeln vid fyra-snåret kan jag lova. riktigt rolig kväll och roligt sällskap!

idag var vi alla helt döda (go figure) så vi käkade bakis-brunch på pizza bella och sen gick vi hem till mirjeta och kollade på film och åt glass. sen somnade vi allihopa i jeta's säng. haha.

pics från igårkväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad snygg du blev i håret! Jättefint! Du passar verkligen i lugg. Visst har du färgat det lite mörkare också?

2011-03-14 @ 11:30:08
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0