what a pity you don't understand, you take me by the heart when you take me by the hand

Z193459690_large

veckan går fort. det är onsdag imorrn vilket betyder att det snart är torsdag vilket innebär helg.

haft ett bra snack med rachel ikväll om framtiden, au-pairande och så. det var i alla fall helt okej att jag åker hem i början av augusti istället för slutet av augusti, vilket känns jätteskönt. då kommer jag vara hemma i god tid för lilla pyrets ankomst, få en del svensk sommar och sol och hinna umgås med vänner och familj innan jag packar mina väskor igen och flyttar till egen lägenhet och ny stad. jag har exakt en månad på mig idag att bestämma mig för vilka utbildningar jag ska söka.

ska sitta barnvakt imorgon och på torsdag är det st patrick's day. på fredag ska vi på borough market några tjejer vilket är en jättestor matmarknad och på kvällen får vi se vad som händer.

mycket som snurrar i huvudet just nu så känner mig inte supermotiverad att blogga för tillfället. och kan tänka mig att det jag skriver inte är jätteroligt heller, hehe ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0