10:53

har myst deluxe senaste dagarna alltså. träffade sofia och linn häromdan, vi gick en sväng på stan och åt lunch på stammishaket kuriosa efter det. haha. sen träffade jag fina syster och bebben! vi handlade massa mat och hängde med henne och hennes kille hela kvällen. kände massor på magen och bebisen hade hicka .. ååh. gud vad jag längtar till augusti. av flera anledningar. bebis, flytt hem, flytt till örebro, nollning, plugg, eventuell sista minuten .. he he.

igår var mamma, pappa och jag på utflykt till örebro. vi kollade in universitetet och lite olika bostadsområden därikring, väldigt mysiga och väldigt trevligt campus. sen var vi bara inne lite i centrum, strosade omkring lite, åt och sen åkte vi hem och jag mötte upp emma! vi drack vino på trädgår'n och pratade, pratade, pratade. bästa du. sov hos henne och nu ska vi ner på stan och käka lunch, kolla lite.

hur som haver SKÖNT att vara hemma.


Kommentarer
Postat av: josefine - foto & vardag ♥

Fin blogg !! :D

2011-05-31 @ 18:59:37
URL: http://josefineolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0