110511



precis varit ute och sprungit min runda i crouch end efter att ha lämnat av barnen. ska hoppa in i duschen nu och sen fixa lite sen frukost och kolla senaste avsnittet av glee.

har för övrigt bokat min returbiljett till london nu, jag kommer hem fredag den 27 maj och stannar till söndag 5 juni. känns så skönt att jag ska vara hemma ett tag och att det löste sig så bra med familjen här. ser fram emot att mysa med mamma och pappa, klämma på systers mage, grilla och dricka vin med fina vänner i sommarvärmen.

Kommentarer
Postat av: linnéa

sv: han spelar carter baizen i gossip girl, är med lite då och då tydligen. haha jaadu, long story short. vi var på bond, helt plötsligt går westwick förbi oss inne på klubben. vi träffar seb utanför och hänger med honom till olika klubbar och tillslut till deras hotell. westwick avvek efter ett tag, men ändå...

2011-05-13 @ 14:10:28
URL: http://liyah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0