110517

precis slutat jobba och har nu intagit standardpositionen om kvällarna; alltså i min säng. det finns fasen inget skönare än att byta om och krypa ner i sängen när man slutat jobba om dagarna. mest för att jag alltid är så himla trött där vid sjusnåret.

hängde med malin en stund idag också. det var nog dagens höjdpunkt tror jag. i övrigt en väldigt långsam dag. tråkigt väder, kallt. kollade i alla fall på gnomeo och juliet med barnen i eftermiddags, det var mysigt.

imorrnkväll jobbar jag och på torsdag ska jag och malin ut tillsammans för sista gången. blir lite sorgsen när jag påminns om att det är sista gången men då tänker jag att vi kommer ses i sommar sen när jag kommer hem för hon är från linköping. himla bra. vi ska i alla fall sitta på hennes terass i det (förhoppningsvis) fina sommarvädret och dricka vin och sen blir det nog camden skulle jag tro.

ps: varför använder jag inte mina glasögon oftare än jag gör?! en hel ny värld har ju öppnat (visat) sig. ds

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötaste underbaraste finaste du:) Vad glad jag blev när jag läste din kommentar:) Alldeles tårögd! Nu längtar jag verkligen efter att få hem dig. Puss puss puss!!!

2011-05-18 @ 21:20:52
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0