110528

nu är jag hemma i åby. fantastiskt skönt. ganska mycket strul med mitt flyg igår. bussen till tågstationen kastar av alla passagera halvvägs till tottenham hale (vad fan har hänt med 41:an?) så hoppar på en annan buss som ska gå dit men det tog hur lång tid som helst och jag blev jättenervös. fick tag på mina tågbiljetter på stationen och tåget gick bra men sen på flygplatsen funkar inte mitt boardingkort. får stå i jättelång kö och när jag väl kommer fram säger den otrevliga ryanair-personen att jag står i fel kö och pekar mot en milslång kö bredvid. får totalpanik eftersom det redan är ont om tid och gaten stänger om typ en halvtimma och jag inte gått genom security eller nåt än. går i alla fall fram till disken och bedjar om att få ett nytt boardingkort och hon var i alla fall supertrevlig och bara "jaha, är det bara ett nytt boardingkort du behöver? here you go". puh.

har alltid massa planer för vad jag ska göra på planet, läsa, kolla på film, osv osv men jag lyckas alltid somna det första jag gör. blev upphämtad av mamma och pappa i alla fall och sen hade vi världens myskväll. vi grillade fläskfiléspett, gjorde potatisknyten vi la på grillen och åt det med grekisk sallad och tzatziki. sen hade dom hyrt senaste harry potter för dom visste att jag jättegärna ville se den så vi såg den allihopa och åt massor med annat. hur bra kväll som helst.

det är så skönt att sova i min egen säng så jag blir nästan lite tårögd. min fina, stora dubbelsäng.

idag ska jag träffa linn och sofia. jaa. blir hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0