1960-05-21




idag fyller mamma marita 51 år. det kan man inte tro när man ser puddingen ovan va?

min mamma är min bästa vän och att ha varit så mycket på resande fot de senaste två åren har inte varit lätt. man förstår hur bra man har det när man är iväg så här. man kan klaga på sverige hur mycket man vill men när man spenderar en längre tid utomlands utan att träffa sina nära och kära så inser man hur viktig familjen är. min mamma och pappa har format mig till personen jag är idag. dom har lärt mig att stå upp för den jag är, att alltid göra mitt bästa och det har inte funnits en dag i mitt liv då jag inte känt mig älskad.

vi är egentligen väldigt olika, min mamma och jag. personlighetsmässigt är jag mycket mer lik min pappa och min mammas och mina olikheter har genom åren gett upphov till en del frustration, både från hennes och min sida. trots det har jag lärt mig mycket genom min mamma och hennes sätt resonera (även om jag inte alltid gillat eller hållt med) och genom det faktum att vi är så olika men ändå kan älska varandra och stå varandra så nära.

grattis älskade mamma. jag älskar dig till månen och tillbaka.

Kommentarer
Postat av: maja

Tack hjärtat för den födelsedagshälsningen !Får nästan en släng av hybris...

Himla bra foto på mig förresten !?

Älskar dig / mamma

2011-05-21 @ 14:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0