baby baby snälla bli min



en fika med malin i onsdags kväll slutade med alldeles för mycket vin och ett besök till camden. så kan det gå. man måste leva på the edge lite ibland. he he. 

igår hängde jag med malin och hennes rachel när hon jobbade. strosade runt i crouch end, kollade några butiker och köpte en långklänning. käkade tapas sen med mirjeta och hennes kusin på la bota och sen gick jag upp till malin på lite förfest. ida och alida joinade också och så drog vi till brick lane! kul kväll.

idag hade jag och malin mysigaste bakisdagen för övrigt. fixade naglar, fotade massor, drack te och åt rostade mackor. hur bra som helst.

äter chips och dip nu och kollar eurovision. heja heja sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0