how come every time you come around, my london, london bridge wanna go down



skulle som sagt åkt till oxford i söndags men på grund av en klantig tabbe från min sida blev det inte av. framskjutet tills vidare.

kände verkligen att jag inte ville spendera ytterligare en dag hemma (var hemma hela lördagen och klättrade på väggarna) så hörde av mig till jessica och frågade om hon ville hänga med mig på cykeltur. en cykeltur runt london har stått på min att-göra lista ett tag nu så det var jättekul att det blev av. vi lånade cyklar och hjälmar av min värdfamilj och gav oss iväg. till en början var slutdestinationen ganska oklar och vi var väldigt nervösa eftersom man cyklar i trafiken här med alla bilar och det är vänstertrafik.

vi planerade först att bara cykla ner till finsbury park och se om vi klarade oss så långt utan att bli påkörda eller tutade på. vi klarade oss helskinade dit så vi bestämde oss för att cykla ner till themsen. sagt och gjort, vi tog oss ända ner till london bridge! väl där hoppade vi av cyklarna, strosade längs southbank och köpte lunch som vi åt vid themsen. helt underbart. sen hoppade vi på våra cyklar igen och tog oss tillbaka över floden igen och upp till norra london och crouch end.

beräknade rundan hemma sen och den hamnade på över 22 km! nöjd tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0