tisdag

nu har värdföräldrarna kommit hem och jag har snackat massor med dom och det känns faktiskt väldigt skönt att dom är hemma. insåg faktiskt när dom var borta hur mycket jag tycker om dom. jag har haft det väldigt bra med barnen, över förväntan faktiskt och det har gått riktigt bra att ta hand om dom men jag är tacksam att föräldrarna är hemma nu och att mitt schema går tillbaka till det normala.

imorrn ska jag till tandläkaren i alla fall. hela familjen är involverad i min tandhistoria nu, barnen, värdföräldrarna och farföräldrarna och rachel sa i princip att jag måste gå till tandläkaren imorrn. men tydligen är vissa tandkliniker anslutna till NHS så det är gratis med tandvård där och det är till en sån jag ska gå till imorrn och bedja om ett akutbesök. hoppas på det bästa.

för övrigt ska jag åka till oxford över dagen med linnea på söndag! mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0