120808

Är hos Giacomo i Nässjö i några dagar, han visste inte att jag skulle komma men han blev ändå inte förvånad över att jag var här när han kom hem från jobbet, haha. Det säger väl något om hur väl han känner mig.

Har ändrat min header nu på blogg.se också så får hoppas att jag trivs bättre här nu den här gången och stannar ett tag, krångligt att byta bloggverktyg ju. Tror jag behåller min Tumblr men bara uppdaterar med bilder där. Ska ta mig upp ur sängen och äta lite frukost nu kanske. Planer för resten av dagen är att se nya Glee Project (Actibility-week) och försöka plugga lite inför tentan. Svårt att komma igång så här med plugg när man varit ledig hela sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0