I have to go somewhere and I don't think I can come back


Förresten. Jag såg Drive häromkvällen. Dog litegrann. Har den fortfarande i huvudet och det händer inte ofta kan jag säga. Mamma tyckte dock inte alls den var bra så hon gick och la sig efter typ en tredjedel men jag och pappa tittade på hela och det var tur. Jättesvår film att förklara, jag antar att den rent genre-mässigt hamnar under thriller men på så många sätt egentligen inte. Finaste scenen i hela filmen är när Ryan Gosling, Carey Mulligan och hennes son cruisar runt i hans bil och stannar till vid en bäck till tonerna av A real hero av College & Electric youth.

Sen Ryan Gosling ska vi ju inte ens börja prata om .. Läste detta på IMDB om filmen: The Driver and Irene actually say very little to each other, primarily because Ryan Gosling and Carey Mulligan felt that their scenes should be more focused on the mood and refused to say many of the scripted lines. Mulligan summarized making the film as "staring longingly at Ryan Gosling for hours each day".

Det sägs som sagt inte många ord i filmen och Ryan Gosling säger väl egentligen minst av alla, han ser bara så allvarsam och oändligt klok ut filmen igenom och ändå bär han upp hela grejen.
Nog tjatat. Se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0