111028 till 121028

 
Giacomo och jag firade ett år i söndags och vi lagade tre-rätters i lördags istället för i söndags så att vi kunde ta det lugnt utan att behöva tänka på att gå upp tidigt dagen efter. Till förrätt åt vi kantarell-toast, till varmrätt pepparbiff med rödvinssås, persilje/vitlökssmör, haricort-verts och hasselbackspotatis gratinerad med parmesanost och till efterrätt hade jag gjort Nutella-semifreddo som vi åt med hallon. I söndags tog vi sovmorgon och åt sedan jättegod brunch bestående av fruktsallad, färskt bröd, juice, ägg, yoghurt, massa olika pålägg och grönsaker. Jättemysig helg och jag fick en fantastiskt fin present som jag blev väldigt glad över också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0