11:23

Klockan är lite över 11 och jag ska ta mig upp och sätta på lite kaffe tänkte jag. Det är inte mycket som slår att dricka kaffe det första man gör på morgonen.

Har haft ovanligt mycket egen-tid de senaste dagarna, bara varit hemma och slappat och tagit det lugnt. Det har varit jätteskönt men jag är så ovan vid det att jag har svårt att anpassa mig alla gånger.

I torsdags hängde jag med Giacomo och beställde hämtmat och tittade på lite allt möjligt, bland annat nya säsongen av Homeland. Sjukt spännande. Var som sagt ledig igår på dagen och sen åkte jag in till stan på after-work med några kompisar. Fick en sjukt god alkoholfri mojito på Pitchers, den beställer jag garanterat igen.

Idag tror jag faktiskt inte heller jag ska röra mig från soffan. Så obeskrivligt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0