Sleep-over

 
Gosade med den här bönan hela kvällen och natten igår. Hon hade lagat mat till oss och gjort cupcakes och sen lite (mycket) glass på det, och chips och läsk. Dog lite grann alltså, haha. Vi tittade hur som haver på Despicable me och Easy A, två godingar i repris! Jessie har världens skönaste bäddsoffa som blir typ 1,80 när man vecklar ut den så jag sov skönt sen i alla fall kan jag lova. Vi var uppe typ halva natten men man måste ju passa på när man väl har sleep-overs, det har ju inte hänt sen typ jag var liten i alla fall?
 
I morse var det minusgrader och frost när vi vaknade .. Nu är alltså vintern här. Eller? Sjukt tråkigt. Fast än så länge har det i alla fall varit fint väder och sol så man ska väl inte klaga alltför mycket. Trist att man måste ha på sig så himla mycket kläder så fort man går ut bara, känner mig som ett tält. 
 
Ikväll är det överlämningsmiddag för gamla, sittande och nya generaler och det ska bli supertrevligt. Vi ska äta tre-rätters och har fått se menyn och det var mer än en grej jag inte visste vad det var kan jag säga. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0