21:28

Slänger in en bild på foundationen (stavning?) jag fick med senaste Glossy boxen som är sjukt bra. Har haft problem med min hy de senaste månaderna vilket har varit superfrustrerande då jag alltid haft bra hy och varit van vid det. Problemen började väl typ samtidigt som jag började använda Garniers BB-cream för ett tag sen. Så den rekommenderar jag väl kanske inte direkt. Kanske funkar på andra men trots att jag tvättade bort den precis som vanligt smink (det är en dagkräm) gjorde den min hy fet och helt hemsk. Har varit jättenoga sen min hy blev krånglig med allt som gör den smutsig som att byta handdukar och örngott ofta, tvätta ansiktet två ggr/dag, inte ta sig i ansiktet, tvätta händerna ofta och så vidare men det blev inte bättre förrän jag skippade BB-krämen helt. Tråkigt för det är ju ett vettigt koncept. Foundationen ovan har i alla fall gjort underverk för min hy på några dagar plus att den är väldigt täckande. Primer, foundation och concealer i ett. Himla bra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0